צבי קליבץ – פסיכולוג קליני מומחה ומדריך – ירושלים ואשקלון

צבי קליבץ - פסיכולוג קליני מומחה ומדריך – ירושלים ואשקלון

מידע כללי:

שם: צבי קליבץ
עיסוק: פסיכולוג קליני מומחה ומדריך
מ. רישום: 5243
מדריך בטיפול ובאבחון
שפת טיפול: עברית, אנגלית
מיקום: ירושלים, אשקלון

פרטי התקשרות

אוכלוסיות יעד

מבוגרים, ילדים ומתבגרים.

סוגי טיפול

פרטני, זוגי, הדרכת הורים.

תחומי טיפול

ספקטרום רחב של סוגי מצוקה נפשית. מצבי דיכאון, חרדה, קשיים על רקע אישיותי, משפחתי, משברי חיים, טראומה. שאיפה לצמיחה אישית ועוד. מקיים גם אבחונים פסיכולוגים.

שיטות טיפול

גישות טיפול מגוונות. הכשרה רחבה בתחום הדינמי אותו משלב גם עם גישות מכיוון יותר קוגניטיבי התנהגותי. עבודה באמצעות הדמיון, דמיון מודרך, טיפול בהיפנוזה לעיבוד זיכרונות עבר, להרגעה עצמית ועוד. וכן עבודה בגישת DBT לטיפול מהסובלים מהפרעת אישיות עם קשיים בויסות הרגשי.

השכלה אקדמית / הכשרה

.B.A בפסיכולוגיה האוניברסיטה העברית בירושלים.

.M.A בפסיכולוגיה קלינית אוניברסיטת תל אביב.

לימודי תעודה + מוסד מסמיך

הסמכה ורשיון לטיפול בהיפנוזה.

הכשרה לטיפול בגישת DBT מטעם מכון אופק.

ניסיון מקצועי

מומחה בפסיכולוגיה קלינית משנת 2000. עובד במהלך שנים אלה בקליניקה פרטית ובשירות הציבורי. בעבודה הציבורית עובד בשנים האחרונות במרכז לטיפול יום אינטנסיבי המציע טיפולים קצרים לאנשים במצבי משבר אקוטי, במטרה להחזירם לאיזון הקודם. העבודה כוללת לצד טיפולים אישיים גם הנחיית קבוצות כולל קבוצת מיומנויות של DBT, קבוצה דינמית וקבוצה להורים עם מצוקה נפשית. אני פסיכולוג קליני בעל תואר מדריך בטיפול ובאבחון וחלק מהעבודה הוא בהכשרת פסיכולוגים מתמחים וסטודנטים אותם אני מדריך על עבודתם. בקליניקה הפרטית עובד במהלך השנים עם מטופלים בכל הגילאים, עם מגוון בעיות, משלב הבנה דינמית עם תחומי טיפול כמו היפנוזה ו DBT , עבודה עם ילדים כוללת "play therapy" והדרכת הורים. יש לי ניסיון גם בעבודה בהסדר עם ביטוח משלים של קופ"ח.

מיזם ט.נ.א מגייס מטפלים עצמאיים בכל רחבי הארץ