מירי קולר – עו"ס פסיכותרפיסטית – יהוד-נווה מונוסון

מירי קולר - עו"ס פסיכותרפיסטית - יהוד-נווה מונוסון

מידע כללי:

שם: מירי קולר
עיסוק: עו"ס פסיכותרפיסטית
מ. רישום: 3272
שפת טיפול: עברית, אנגלית
מיקום: יהוד-נווה מונוסון 

פרטי התקשרות

אוכלוסיות יעד

מבוגרים והגיל השלישי

סוגי טיפול

פרטני

תחומי טיפול

מצבי חיים, מעברים, מצבים משבריים, צמיחה אישית, דיכאון, חרדה, אבל, אובדן, בדידות, ביטחון ודימוי עצמי נמוכים, בעיות חברתיות, בעיות נפשיות ורגשיות, גיבוש זהות, גיל המעבר, גירושים, הגירה, הפרעות אישיות, טראומה, יחסים, מועקה, מימוש עצמי, מצב רוח, משברים, סטרס, עבודה, עייפות יתר, עליה, פוסט טראומה, פיטורים, פרידה, פיריון, פרישה, צמיחה, קריירה, קשיים, קשיים חברתיים, קשר, ריקנות, שכול, תמיכה.

שיטות טיפול

טיפול דינמי, טיפול דינמי קצר מועד, טיפול תמיכתי-שיקומי, טיפול אינטגרטיבי, טיפול ב EMDR, אני מאמינה כי לא כל שיטה מתאימה לכל מטופל וכי יש לעשות התאמה לצרכי המטופל ולציפיותיו. אני מאמינה כי טיפול הינו עבודה משותפת של המטפלת והמטופלת במסע לגילוי עצמי ושיפור היכולת להתחבר פנימה. ההחלטה לעבור תהליך זה אינה קלה אך היא תמיד מועילה ברמה כזו או אחרת.

דרך הטיפול ב DBT הנחיתי קבוצות למיומנויות חברתיות של התמודדות עם מצבי מצוקה, יחסים בינאישיים, וויסות רגשי.

העבודה בשיטת EMDR מיועדת בעיקר לפוסט טראומטיים אך ניתן גם לשלבה בעבודה דינמית.

השכלה אקדמית / הכשרה

ב.א עבודה סוציאלית בר אילן

מ.א עבודה סוציאלית קלינית בהצטיינות בר אילן

לימודי תעודה + מוסד מסמיך

בי״ס לפסיכותרפיה לימודי המשך, אוניברסיטת תל אביב

ניסיון מקצועי

מעל 35 שנות ניסיון בתחום בריאות הנפש במרפאות לבריאות הנפש ובעיקר במרפאה לבריאות הנפש בפ״ת. התנסיתי בעבודה פרטנית וקבוצתית ועבודה במגוון שיטות עבודה. אני גם עובדת ב״עמך״ – ארגון המטפל בניצולי שואה מדור ראשון ושני ועם מגוון מטופלים אחרים. כמו כן ספקית של משרד הביטחון עם משפחות שכולות או נכויות. מזה שנים אני עובדת גם כפרילנסרית של קופ״ח מאוחדת וגם בקליניקה פרטית. בעבר עבדתי תקופה קצרה כקצינת מבחן למבוגרים ועבדתי כעו״ס בחטיבת ביניים. במשך השנים צברתי אף התשלמויות שונות הן במרפאה והן מחוצה לה.


מיזם ט.נ.א מגייס מטפלים עצמאיים בכל רחבי הארץ